ساعت هوشمندی که خود به خود شارژ می‌شود!

   شارژ مرتب باتری که کاربران ساعت های هوشمند با آن درگیر هستند سبب شده تا محققان شرکت Sequent به طراحی و ساخت ساعت هوشمند Sequent بپردازند که قادر است باتری خود را با استفاده از انرژی جنبشی، خود به خود شارژ کند.

سیستم باتری ساعت هوشمند Sequent به گونه‌ای طراحی شده که با حرکت کاربر (همانند حالتی که از یک ساعت استاندارد استفاده می‌کنید) به صورت خودکار شارژ می‌شود. به علاوه، این گجت پوشیدنی همراه با ویژگی‌های عادی محصولات هیبریدی دیگر همچون سنسور ضربان قلب، ردیاب ورزشی، جی پی اس، بلوتوث و سیستم اعلانات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

This-self-charging-smartwatch-could-be-great-2-620x413.jpg

مهم‌ترین سوال در رابطه با منبع انرژی جنبشی برای یک ساعت هوشمند، مدت زمانی‌ است که باتری آن بدون حرکت ساعت یا حرکت آهسته پیش از خاموش شدن دستگاه، دوام می‌آورد. به علاوه، در این حالت چه مقدار طول می‌کشد ساعت به صورت کامل شارژ شود؟

هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کیک استارتر، با پرداخت 189 دلار ساعت هوشمند Sequent را پیش خرید کرده و از آن حمایت کنند. به گفته سازندگان، این گجت جدید در صورت تولید با قیمت 438 دلار روانه بازار خواهد شد، به همین جهت قیمت فعلی را می‌توان یک تخفیف قابل توجه در نظر گرفت.

 

اطلاعات تکميلي