به منظور ایجاد امکان عضویت ساده تر شرکتها در پرتال جامع انرژی، امکان دریافت حق عضویت شرکتی نیز وجود دارد. برای این منظور، لازم است شرکت مزبور تقاضای رسمی خرید پکیج شرکتی را به آدرس پست الکترونیک پرتال جامع انرژی ارسال و کد فعالسازی پکیج شرکتی را دریافت نماید. هریک از پرسنل شرکت مورد نظر نیز باید در بخش ثبت نام مشخصات خود را وارد نماید و در پنل کاربری در بخش اشتراکهای من، عضویت خود را ارتقاء دهند و سپس در بخش اطلاعات پرداخت، گزینه پرداخت با استفاده از پنلهای شرکتی را انتخاب نمایند. پس از انتخاب این گزینه، کاربر مربوطه باید شناسه شرکت را در بخش فعالسازی پکیج شرکتی وارد نماید.

شرکت مورد نظر قادر خواهد بود با افزایش اعتبار دلخواه (حداقل 3،000،000 ریال)، اعتبار لازم برای خرید منابع توسط پرسنل خود را فراهم کند. لازم به ذکر است که پس از شارژ اولیه پکیج شرکتی، به میزان اعتبار شارژ شده، اعتبار رایگان نیز به عنوان هدیه شارژ می گردد.

با دریافت حق عضویت شرکتی، امکان بهره مندی از تخفیفهای ویژه اعضای سایت و خرید گزارشها و سرویسهای محاسباتی ویژه نیز برای شما فراهم می شود. پس از اتمام اعتبار نیز شما قادر به افزایش اعتبار و استفاده مجدد از تخفیفهای ویژه سایت هستید.

عضویت طلایی

 

 

-شرکت-ی_copy.jpg