چاپ کردن این صفحه

دوربین دوتایی آیفون 7

   تا رونمایی از آیفون 7 شرکت اپل تنها چند روز باقیمانده است و شایعات بسیاری حول این موضوع شکل‌گرفته است. مینگ چی، آنالیزور شرکت KGI Securities، که در همایش‌های اپل معمولا شرکت می‌کند، گزارش لحظه آخری پیرامون جزییات بیشتر این گوشی منتشر کرده است. او پرده از نحوه کار کردن دوربین دوتایی آیفون 5.5 اینچی (Plus 7) برداشته است. دو سنسور 12 مگا پیکسلی برای بزرگنمایی و هم کاربردهای دوربین کم میدانی (light field) استفاده می‌شوند. این نحوه کار شبیه به دوربین دوگانه Huawei P9 که در این گوشی می‌توان با نقاط کانونی بازی کرده و دیافراگم‌های مختلف را شبیه‌سازی نمود.با این وجود Huawei بزرگنمایی تقویت‌شده‌ای را ارائه نمی‌دهد.

   همچنین شبیه به گوشی‌های موتورولا، در این گوشی هدفون و شارژر دارای یک پورت ورودی می‌باشند و شاید هنگام شارژ تلفن، می‌بایست هدفون را از پورت بیرون کشید.

Kuo    همچنین اذعان می‌کند که چیپ های A10 آیفون با سرعت بیشتری (2.4 GHz) نسبت به آیفون‌های قبلی کار می‌کند. اپل همچنین دو رنگ جدید برای آیفون 7 ارائه کرده است: مشکی تیره بجای خاکستری و Piano black.

   آیفون 7 بدون شک ضد آب بوده و تا عمق 3.3 فوت (1 متری) تا 30 دقیقه مقاوم است. حافظه آیفون 7 در سه دسته 32، 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش در سری جدید تغییری نخواهد کرد.

 

اطلاعات تکميلي

  • سازمانهاي وابسته: KGI Securities
  • حوزه کاربرد: تلفن های هوشمند