رادیاتور هوشمند شارژی کاهش 50 درصدی هزینه انرژی

   ساخت رادیاتوری با قابلیت شارژ شدن توسط یک استارت آپ فرانسوی توانسته هزینه های مصرف برق را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. این شرکت فرانسوی تحت عنوان Lancy Energy Storage در طراحی و ساخت این رادیاتور برقی به گونه ای عمل کرده که رادیاتور علاوه بر اتال به شبکه برق قابلیت استفاده از باتری های لیتیومی را نیز دارد.

   در این رادیاتور هوشمند شارژی کاربر می تواند طی ساعات غیر پیک مصرف رادیاتور خود را شارژ کند و در ساعات پیک از آن استفاده کند. در این حالت از بار شبکه برق نیز کاسته خواهد شد علاوه بر این، این رادیاتور قادر به کنترل از طریق تلفن های هوشمند نیز هست. به این ترتیب ساکنان خانه می توانند با کنترل رادیاتور در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

   علاوه برآن رادیاتور «لانسور» قابلیت های هوشمند متعددی دارد مانند سیستم گرمایشی مادون قرمز و حسگر برای ردیابی پنجره های باز و شمارش افرادی که در اتاق حضور دارند. همچنین دارای الگوریتم یادگیری است که به وسیله آن کاربران می توانند مصرف کلی الکتریسیته خود را نظارت کنند. برای نصب این رادیاتور نیز به سیم کشی اضافه نیست. هزینه نصب این رادیاتور برقی نیز ۷۵ درصد نسبت به گرمکن گازی کمتر است.

اطلاعات تکميلي

  • سازمانهاي وابسته: Lancy Energy Storage
  • حوزه کاربرد: رادیاتور هوشمند شارژی