هیتر گازی 640 انرژی

دانلود فایل :

هیتر گازی فن دار انرژی مدل 640 فن آلمانی جهت گرمايش سالن ها، نمایشگاه ها، بانک ها با امکان نصب در داخل يا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتيک دما قابل استفاده مي باشد. هیترهای گازی انرژی مدل 640 فن آلمانی با داشتن مشعل اتمسفریک (بی صدا) و به حداقل رسانیدن زمان گرمایش، از راندمان حرارتی بالا بهره می برند. این هیترها همانند دیگر هیترهای شرکت انرژی دارای ظاهری شکیل و زیبا هستند و در عین حال از کارایی بالایی برخوردارند.

برای تعیین ظرفیت مورد نیاز هیتر و کوره هوای گرم  جهت سالن های تجاری، نمایشگاه‌ها، بانک‌ها، مرغداری ها و … (بر اساس عایق بندی متوسط) به ازاء هر متر مکعب از فضای محل مورد نظر تقریبا معادل 40 کیلوکالری ظرفیت گرمایش در نظر گرفته می شود.
هیترهای فوق دارای قدرت حرارتی 45000 Kcal/Hr بوده و قابلیت ایجاد گرمایش در فضاهای 700 تا 900 متر مکعب را دارا می باشند. هم چنین در صورت تقاضای خریدار امکان محاسبه دقیق بار حرارتی، ظرفیت گرمایشی و انتخاب هیتر مورد نیاز بر اساس نقشه ارسالی محل پروژه توسط کارشناسان این شرکت وجود دارد.
بر خلاف بسیاری از هیترها که معمولا با استفاده از انتقال گرما از طریق بدنه داغ کار می کنند، هیترهای گازی فن دار انرژی مدل 640 توسط یک فن آکسیال دمنده که پشت دستگاه نصب شده است و بوسیله پرتاب باد، فضا را گرم می کنند.
همچنین در مدل 640 قابلیت تنظیم زاویه پرتاب باد در 4 جهت نیز وجود دارد. حداکثر مصرف گاز در هیتر گازی فن دار انرژی مدل 640 فن آلمانی در صورت عملکرد کامل گرمایشی در طول ساعت، معادل 5 مترمکعب در ساعت خواهد بود.
عدد مصرف سوخت ارائه شده برای هيترهای انرژی، در شرايط تنظيم هیتر روی حداکثر حرارت و با کار دائم در طول يک ساعت درنظر گرفته شده است ولی میزان مصرف واقعی سوخت بر اساس شرایط معمول حدود 30 درصد از عدد فوق کمتر خواهد بود.

 

ویژگی های هیتر گازی فن دار انرژی مدل 640:
 
مدل:GH0640

تکتولوژی جدید در مینی هیتر گازی

شیر کنترل گاز SIT ایتالیا

کنترل ترموستاتیک

راندمان حرارتی بیش از 83%

دارای گواهینامه CE

مجهز به ترموستات حدی

مجهز به ترموستات کنترل فن

دارای فن آکسیال کم صدا ساخت EBM آلمان

قابلیت نصب بر روی چهارپایه زمینی یا دیوار

 

اطلاعات تکميلي