جالب ترین هتل های جهان

1) هتل kakslauttanen - فنلاند

هتل Kakslauttanen به شکل کلبه های زمستانی اسکیمو ها در قطب شمال و در شمال شرق کشور فنلاند ساخته شده است. سقف های شیشه ای این کلبه ها طوری صورتی است و شما می توانید به راحتی به رصد ستارگان بپردازید و از دیدن شفق های زیبای قطبی لذت ببرید. شیشه های کلبه ها طوری طراحی شده است که اگر دمای بیرون از اتاق -30 درجه باشد، دمای داخل کلبه اسکیموها در دمای طبیعی اتاق ثابت می ماند و سرد نمی شود و در عین حال از فضای گرم داخل اتاق ها لذت ببرید.

 

جالب ترین هتل های جهان


2) هتل The Glass Floor Udang House - بالی، اندونزی

هتلی در بالی با کفپوش های شیشه ای: یك هتل كوچك لوكس و زیبا در بالی كه تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را به معنای واقعی كلمه خلق می‌كند. سازندگان این منطقه تفریحی عناصر مدرن و سنتی را با هم تلفیق كرده و به نتیجه‌ای جذاب رسیده‌اند. مهمانان در ویلاهای چوبی آنتیك جاوه‌ای اقامت می‌گزینند كه ۱۰۰ سال پیش ساخته شده‌اند. Udang House كه بر روی یك بركه زیبا ساخته شده است، دارای كفپوش‌های شیشه‌ای است كه فضایی استثنایی را به وجود آورده است. این منطقه تفریحی در میان باغ‌های انبوه ساخته شده است و ارتباط بسیار خوبی با طبیعت دارد. مدیران این منطقه تفریحی تورها و فعالیت‌های متنوعی را مانند دیدن معابد و مراسم اهالی بالی، سفرهای تفریحی پیاده حل روستاهای محلی، و حضور در جشن‌های خاص و عروسی‌ها ارائه می‌كنند. Bambu Indah برای كسانی طراحی شده است كه به دنبال آرامشی اصیل و به‌یادماندنی هستند.

 

جالب ترین هتل های جهان


3) هتل شناورزانزیبار - تانزانیا

به نظر می رسد اقامت در زیر آب به یک روند در میان هتل ها در سال های اخیر تبدیل شده است. Manta به تازگی از اتاق های زیر آب خود پرده برداری کرد. این ویلاهای شناور در سه طبقه ساخته می شوند و بر فراز صخره های مرجانی جای دارند. اتاق خواب این ویلا که دارای پنجره های بزرگی نیز هست، در طبقه زیرین و در درون آب غوطه ور است. این ویلاهای خصوصی این هتل در منطقه پمبای زنگبار که یک منطقه ی مرجانی زیبایی است قرار گرفته است. یک شرکت سوئدی قبلاً این نمونه ها را در دریاچه ای در کشور خود بنا نموده بود. این اتاق ها حداقل در فاصله ۲۵۰ متری ساحل که بوسیله ی لنگرگاه های نیمه متحرک نگه داشته شده اند قرار دارند. دو طبقه از این ویلا در زیر آب قرار می گیرند و طبقه سوم که دارای سقف ویژه ای نیز هستند در بالای آب قرار دارند. اتاق بالا شامل یک سالن استراحت، غذا خوری و حمام است. مهمانان با یک نردبان می توانند در طول روز برای آفتاب گرفتن به روی سقف بروند و یا در هنگام شب به ستاره ها چشمک بزنند. اتاق خواب این ویلا در عمق چهارمتری از سطح دریا قرار گرفته است که دارای یک تخت دو نفره جمع و جور با پنجره های بزرگ در چهار طرف اتاق یک نمای ۳۶۰ درجه ایجاد نموده است. در کنار هر پنجره از طرف یرون یک نورافکن قرار گرفته که باعث جذب ماهی ها در طول شب می شوند و موجودات دریایی مهمان شبانه این ویلا هستند و مهمانان می تونند در هنگام خواب آنها را تماشا کنند.

 

جالب ترین هتل های جهان


4) هتل ascher cliff - سویس

یشتر شبیه مسافرخانه است تا هتلی مجلل، این اقامتگاه که درون صخره‌ی اِبِنالپ ساخته شده است، بهترین استراحتگاه در حین فتح کوه‌های آلپ است. مناظر فوق‌العاده‌ی منطقه انرژی لازم برای ادامه‌ی حرکت را به شما خواهند داد.

 

جالب ترین هتل های جهان


5) هتل giraffe manor - کنیا

در کجای دنیا می توانید با یک زرافه دوست شوید و از پنجره اتاق خود به او غذا بدهید؟ Giraffe Manor هتل کوچکی در منطقه کارن در نزدیکی نایروبی کنیا و تحت نظارت مرکز حفاظت از زرافه های در حال انقراض روتشیلد می باشد.معماری این عمارت از خانه های روستایی اسکاتلندی الهام گرفته و در سال 1932 توسط دیوید دانکان یکی از اعضای خانواده اشرافی مکینتاش ساخته شده است. در سال 1974 این عمارت توسط بتی لسلی ملویل خریداری شد. زمین های اطراف این ملک، تنها زیستگاه به جای مانده از زرافه های در حال انقراض کنیا، معروف به روتشیلد بود. بتی چند ماه بعد از خرید ملک متوجه شد که دولت قصد دارد بخش مهمی از زیستگاه این زرافه را به اجبار بخرد، و این تکه تکه شدن زمین ها منجربه انقراض این گونه ارزشمند می شد. بتی به همراه همسرش تمام تلاش خود را برای حفاظت از این زرافه ها کرد و در نهایت از نتیجه تلاش هایش در سال 1979 فیلمی به نام آخرین زرافه ساخته شد.در سال 1983 پسر بتی (از ازدواج اولش) به مانور آمد و یک سال بعد آنرا تبدیل به یک هتل کوچک و خصوصی کرد. میهمانان می توانستند از میز صبحانه یا پنجره اتاق خواب خود به زرافه ها غذا بدهند. این هتل 6 اتاق دارد و تمامی درآمد حاصل از آن در راه پروژه حفاظتی AFEW خرج می شود.

 

جالب ترین هتل های جهان

 

6) هتل fairy chimney ترکیه

مهمان خانه است که در بالا پایان جنوب غرب روستای گورمه در قلب کاپادوکیه واقع شده است. بخش بزرگی از آن را در خارج از یکی از این مخروط سنگ توفا معروف، که به صورت محلی به نام «دودکش جن» (اطراف bahcasi) حک شده است. fairy chimney مسافرخانه در یک روش سنتی بازسازی شده و تلاش می کند به ترکیب سبک محلی اصلی و تابع مدرن است. بسیاری از اتاق ها با حرارت تابش زیر طبقه و منحصر به فرد "حمام" مانند حمام مجهز و ارائه سطح بالایی از اصالت فردی است.

 

جالب ترین هتل های جهان


7) هتل conrad - مالدیو

هتل 5 ستاره کنراد در سواحل رانگالی مالدیو واقع است که شامل 50 ویلای آبی 79 ساحل تفریحی و 21 ویلای ماساژ است. رستوران زیر آب این مجموعه نیز از جازبه های این هتل محسوب می شود که حتی شما می توانید صبحانه و شام خود را در تخت خواب زیر آب میل کنید.

 

جالب ترین هتل های جهان

 

8) هتل montana magica lodge شیلی

هتل جالبی است که در یک منطقه حفاظت شده زیست محیطی بنام هوئلو هوئلو (Huilo Huilo) در شیلی واقع شده است . این هتل مانند يک آتشفشان ساخته شده اما بجای آتش ، آب از بالای آن فوران مي شود . يک پل کابلی به درب ورودی هتل متصل می شود  ، هتل در اغلب اوقات دارای يک لايه فوق العاده از خزه ها و جانوران گياهي است که آن را مانند خانه هابيت جلوه گر نموده ، آنچه که هتل مونتانا مجيک را سحرآميز کرده محل قرارگيری آن در منطقه هوئلو هوئلو است. در تفریحگاه هوئلو هوئلو مي توان آبشار هوئلو هوئلو (Huilo-Huilo Falls) ، با کوچکترين گونه گوزن بنام پودو (Pudu) در جهان و طولاني ترين سيستم خطي فشرده در امريکای جنوبي را مي توان مشاهده کرد.هتل لامونتانا مجيکا از چوب و سنگ بومي منطقه ساخته شده و هر يک از نه اتاق آن با امکانات مدرن مجهز بوده و پنجره های بزرگي براي تماشاي مناظر جنگلي اطراف دارد. در اين هتل اتاق ها با نام هاي پرندگان گوناگون نامگذاری شده اند. 

 

جالب ترین هتل های جهان

 

9) هتل free spirit spheres - کانادا

«فری اسپریت اسفریس» در منطقه جنگلی بریتیش کلمبیا ساخته شده است و اتاق های هتل در میان انبوه جنگلهای سر به فلک کشیده بنا شده است. حرکت و تاب خوردن، طناب های زخیم در میان درختان، این هتل را به مکان مورد علاقه ماجراجویان تبدیل کرده است.

 

جالب ترین هتل های جهان

 

10) هتل ice hotel in jukkasjarvi - سوئد
زماني که در سال1990 اين هتل در سوئد افتتاح شد اولين هتل يخي در جهان بود و هم اکنون هم بزرگترين هتل يخي دنيا محسوب مي‌شود. کل ساختمان اين هتل حتي تختخواب ها از قطعه هاي يخ ساخته شده است. اين يخها از رود خانه اي در نزديکي اين هتل تهيه شده است که دماي ان در زمستان به هشت درجه زير صفر ميرسد.

 

جالب ترین هتل های جهان

 

11) هتل mirrorcube tree house - سوئد

هتل درختی عنوان هتل ‌هایی به شکل‌ های مختلف در سوئد است که با هدف جذب بیشتر توریست و بهره‌ مندی از فضایی کاملا طبیعی و آرامش ‌بخش در قلب جنگل بنا شده است.ساخت خانه بر روی درختان بلند که زمانی با هدف ایمنی در برابر حیوانات از آن استفاده می ‌شد، امروزه روشی موفق برای جذب بیشتر گردشگر، آن هم با سلیقه ‌های مختلف، در سوئد است.هتل درختی که در 60 کیلومتری قطب شمال در هارداس سوئد با 6 اتاق در مساحت ‌های 30-15 متر مربع و یک سونا بر فراز درختان بلند به زیبایی طراحی شده، جای مناسبی برای توریست ‌های نواحی گرمسیری است. این هتل‌ ها در شش شکل‌ مختلف شبیه به یوفو، لانه، خانه، کابین، مکعب آینه ‌ای و ... طراحی شده و قرار است تعداد آنها به 24 هتل متنوع برسد.

 

جالب ترین هتل های جهان

 

 

اطلاعات تکميلي