برگزاری دومین همایش ملی انرژی با همکاری شرکت سامان انرژی اصفهان در دانشگاه خمینی شهر

  دومین همایش ملی انرژی با حضور صاحب نظران ، اندیشمندان و محققان از سراسر کشور در تالار شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در تاریخ 8 الی 9 دیماه 1395 برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با اشاره به اینکه این همایش با محوریت تولید،بهره وری و ذخیره سازی انرژی برگزار شده است گفت: 114 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری 53 مقاله پذیرفته شدند. 

مسعود کثیری افزود: در این همایش آخرین دستاوردهای علمی و یافته های نوین در فناوری انرژی با موضوعات انرژی های نو و تجدید پذیر، سیستم های هیبریدی، اگسرژی، ممیزی و بهینه سازی انرژی در صنعت و ساختمان، شبکه های هوشمند، سیستم های بهره وری و منابع انرژی ارائه شده است.

دکتر ملک ارسلان صدری رئیس هیئت مدیره شرکت سامان انرژی اصفهان و جمعی از همکاران ایشان نیز در این همایش حضور داشتند و در خصوص "مدیریت انرژی، ضرورت ها و چالش ها"، سخنرانی کردند.

photo_2016-12-31_15-02-28.jpg

 

در این همایش یافته های نوین محققان در زمینه اقتصاد و بازار انرژی در بخش های تقاضای انرژی جهانی، صادرات انرژی، بازار پول و سرمایه، مدیریت ریسک، بورس انرژی، محیط زیست و توسعه پایدار نیز ارائه گردید. برگزاری 4 کارگاه آموزشی در زمینه انرژیهای نو، مدیریت انرژی در نیروگاهها، آشنایی با تجهیزات و استفاده از نیروگاههای خورشیدی از دیگر برنامه های این همایش دو روزه بوده است.

 

photo_2016-12-31_15-02-18.jpg

اطلاعات تکميلي

  • حوزه کاربرد: دومین همایش ملی انرژی دانشگاه خمینی شهر
  • سازمانهاي وابسته: دانشگاه آزاد خمینی شهر- شرکت سامان انرژی اصفهان