باسداکت توزیع مدل BC

باسداکت های توزیع سیستمی جایگزین کابل، سینی کابل و تابلو توزیع بوده و جابجایی دستگاه های پرمصرف تک فاز و سه فاز در کارخانجات صنعتی را بدون ضرورت تغییرات در تابلوهای برق و ... را فراهم می نماید.

مشخصات:

باسداکت کمپکت مدل BC در 11 سایز از 630 الی 6400 آمپر تک محفظه ای و 2 محفظه ای با تعداد 3 یا 4 یا 5 هادی مسی و یا آلومینیومی و در صورت نیاز هادی هادی اضافی اتصال زمین، با روکش عایقی هالوژنه از جنس پلی استر با کلاس حرارتی B و با طول عمر طولانی تر به عایق های مشابه در داخل غلاف گالوانیزه و بدون هیچ فاصله هوایی با قدرت اتصال کوتاه از 69 تا 207 کیلو آمپر و با درجه حفاظت IP52 تا IP65 ساخته می شود.

کاربرد:

  • باسداکت کمپکت مدل BC دارای کاربردهای گوناگونی از قبیل قابلیت توزیع الکتریکی در واحدهای صنعتی، توزیع رایزری در ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی، انواع ارتباطات بین ترانس و تابلو، ژنراتور و تابلو، تابلوهای توزیع و ... می باشد.
  • مزیت دیگر باسداکت کمپکت مدل BC نسبت به اغلب تولیدکنندگان مشابه وجود بلوک های اتصال مجزا برای هر قطعه باسداکت بوده که در نتیجه امکان جداکردن، تغییرات و تعمیرات هر قطعه باسداکت را به راحتی و بدون جابجایی سایر قطعات خط در محل استقرار آن فراهم می آورد.

 

 

جهت خرید باسداکت توزیع مدل BC با ما تماس حاصل نمایید.

      اطلاعات تماس:  

      تلفن :   37763579-031

      ایمیل   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  :

 

اطلاعات تکميلي

  • کاربرد: جایگزین کابل