تایرهای تولید کننده برق

    تایرهایی ساخته شده اند که می توانند برق تولید کنند. این تایر می تواند در صنعت ساخت ماشین های برقی و رفع مشکلی اصلی آن ها یعنی تولید برق، استفاده شوند.

   معمولاً ماشین های برقی، باتری های سنگینی دارند. اما به دلیل ظرفیت محدود، محدوده آن ها به عنوان عامل محدود کننده شناخته می شود. این تایرهای جدید قادر به تولید برق در هر دو حالت جابجایی و ایستا هستند.

   بافت شدیداً سیاه رنگ این تایر نور و گرما را جذب می کند. بنابراین، تایر هنگام سکون مانند گرم شدن در حالت حرکت به دلیل اصطکاک، گرم می شود.

   این تایرها با الگویی مشبک مانند از مواد پیزوالکتریک ساخته شده اند. هنگامی که این پیزوالکتریک ها فشرده می شوند، شارژ الکتریکی انجام می شود. در نتیجه این تایرها انرژی ناشی از حرکت روی سطح جاده توسط اصطکاک را مهار می کنند.

3_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg

   این شبکه ها گرما را بر جریان برق تبدیل می کنند و همچنین از ساختار تایر مراقبت می کنند. به هنگام پنچری، خودروها قادر به ادامه مسیر تا 80 کیلومتر با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت هستند. بعلاوه، این شبکه ها مقاومت غلتشی ایجاد می کنند.

   تایرهای تولید کننده برق ایده جدید و جالبی هستند که هنوز به مرحله تولید نرسیده و اطلاعاتی از قیمت و تولید آن در اختیار نیست.

 

اطلاعات تکميلي