مایکروسافت به همه شانس خرید هولو لنز (HoloLens) را می‌دهد!

در گذشته، شرایط بسیار زیادی برای خرید هدست های واقعیت افزایش‌یافته برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها نیاز بود و بطور معمول کسی نمی توانست از آن استفاده نماید. علاوه بر این خرید هدست یاد شده منوط به طی کردن پروسه ای زمان بر و پیچیده بود و دست آخر هم مایکروسافت باید تقاضای دریافت شده را تایید می کرد. اما امروزهرایط تغییر کرده است و شرکت ساکن ردموند تصمیم گرفته که این امکان را برای همه فراهم نماید و برای خرید تنها داشتن 3 شرط زیر کافی است:

  1. داشتن حساب کاربری ماکروسافت
  2. تهیه دستگاه با 3000 دلار
  3. داشتن آدرس پستی در کانادا یا امریکا

در صورت داشتن هر سه شرط بالا می‌توان مستقیما از وبسایت ماکروسافت این دستگاه را خریداری نمود.

 البته نکاتی هم در این باره وجود دارند؛ برای نمونه هنوز کار زیادی نمی شود با هولولنز انجام داد و قطعا تا عرضه یک نسخه نهایی تجاری از این محصول مدت زمانی باقی مانده و مطمئنا در آن زمان، جمعیت بیشتری از کاربران به خرید دستگاه راغب می شوند و نرم افزارهای سودمند بیشتری برایش توسعه داده می شوند.

این را هم در نظر داشته باشید که گرچه همه می توانند یکی از هدست های هولولنز را خریداری کنند، اما محصول در کل مناسب توسعه دهندگان است، قیمت نسبتا بالایی دارد و تنها به صورت آنلاین قابل خریداری است.
مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا اخیراً در مصاحبه ای با CNBC گفته است اپلیکیشن موفق Pokémon Go، که طی مدت کوتاهی به محبوب ترین بازی موبایل تاریخ آمریکا تبدیل شده، کمپانی ردموندی را نسبت به موفقیت هدست واقعیت افزوده هولولنز امیدوار می کند.

اطلاعات تکميلي

  • سازمانهاي وابسته: ماکروسافت
  • حوزه کاربرد: تکنولوژی