روش های درمانی عجیب

عجیب‌ترین روش های درمانی دنیا به قرار زیر است:

۱- عقرب درمانی در شرق چین

«عقرب درمانی» طبی سنتی در شرق چین است که با قراردادن عقرب‌های مرده‌ای روی قسمت های بیمار بدن فرد، اقدام به درمان می‌کنند. فایده سنتی این طب حاکی از آن است که سم ضعیف شده عقرب مرده، می‌تواند بیماری های عفونی، پوستی و می‌گرن را درمان کند.

 

عقرب درمانی در شرق چین

 

۲- گل درمانی در چین

شهر «آنشان» در شرق چین یکی از مراکز بزرگ گل درمانی است. ساکنان این منطقه بر این باورند که مواد معدنی موجود در انواع گل این منطقه، می‌تواند دردهای روماتیسمی، عصبی و سرطانی را درمان کند.

 

گل درمانی در چین

 

۳- گوساله درمانی در کامبوج

اهالی دهکده «ترانگ پر» در شمال غرب «غنوم پن» کامبوج بر این باورند که گوساله مرده، خواص فراوان درمانی دارد. برخی عقاید آن‌ها حاکی است که ریختن آب روی گوساله مرده و نوشیدن آن آب می‌تواند انواع بیماری های روحی و روانی را درمان کند. آن‌ها معتقدند؛ روح گوساله مرده در جسم یک تمساح قدرتمند رسوخ می‌کند و نوشیدن این آب، فرد بیمار را قدرت می‌بخشد.

 

گوساله درمانی در کامبوج

 

۴- درمان با ادرار گوساله در کامبوج

اهالی دهکده «کومپاک» در جنوب پایتخت کامبوج اعتقاد زیادی به نیروهای درمانی حیواناتی هم چون گاو، مار و لاک پشت دارند. در این شهر کوچک اهالی از ادرار گاو برای درمان برخی بیماری‌ها استفاده می‌کنند و تاثیر آن را بر‌تر از داروهای جدید شیمیایی می‌دانند.

 

درمان با ادرار گوساله در کامبوج

 

۵- بادکش در شانگ های

بیماران در شهر شانگ های چین، پس از درمان هایی شبیه به طب سوزنی و انواع ماساژ، از درمان بادکش برای خارج کردن گرمای بدن استفاده می‌کنند.

 

بادکش در شانگ های

 

۶- درمان خاص ستون فقرات در چین

این شیوه درمانی ستون فقرات در یکی از بیمارستان های شهر هیفی چین کاربرد دارد و برخی از بیماران رضایت خود را از آن نشان داده‌اند.

 

 

درمان خاص ستون فقرات در چین

 

۷-  جادویی در اندونزی

اهالی شهر «جومبانگ» در شرق جاوا اندونزی، اعتقاد دارند سنگ جادویی پسربچه ۹ ساله‌ای به نام «محمد پوناری» خاصیت درمانی دارد. قراردادن سنگ جادویی با دست «محمد» در یک لیوان آب، می‌تواند به این آب، خاصیت درمانی بخشد. به گفته محمد؛ این سنگ حین یک بارندگی شدید از آسمان افتاده و او در حال حاضر مالک آن است. 

 

جادویی در اندونزی

 

۸- درمان عشاء ربانی در غنا

گروهی از پیروان مکتب «بوسون» در غنا، بر این باورند که نوعی درمان با مراسم عشاء ربانی دارند که می‌تواند بیماری های روحی و روانی فرد را درمان کند. این درمان همواره با مراسم خاص حرکت های فیزیکی همراه است.

 

درمان عشاء ربانی در غنا

 

۹- دلفین درمانی در پرو

ساکنان شهر لیما در پرو معتقدند، امواج صوتی با فرکانس بالا دلفین‌ها روی کودک تولد نیافته تاثیر مثبت داشته و موجب می‌شود، توانایی‌های عصبی و ذهنی کودکان افزایش یابد.

 

دلفین درمانی در پرو

 

۱۰- ماهی درمانی در ژاپن

در ژاپن گونه‌های خاصی از ماهی به نام «گارا روفا آبتوساس» معروف به دکتر ماهی وجود دارد که از بیماری های پوستی انسان‌ها تغذیه کرده و باعث درمان مشکلات پوستی آن‌ها می‌شود. در حال حاضر، یکی ازهتل های مجلل توکیو با نگهداری ۱۰۰۰ دکتر ماهی در یک استخر، این خدمات درمانی را برای درمان بیماری های پوستی، ارائه می‌دهد.

 

ماهی درمانی در ژاپن

 

۱۱- بلعیدن ماهی زنده در هندوستان

برخی از مردم حیدرآباد هندوستان معتقدند؛ بلعیدن ماهی زنده، می‌تواند بیماری های آسم و اختلالات تنفسی ریوی را درمان کند.

 

بلعیدن ماهی زنده در هندوستان

 

۱۲- نیش زنبور درمانی در غرب چین

ساکنان غرب چین مخصوصا در ناحیه شیان، از نیش زنبور و زهر ضعیف ان برای درمان روماتیسم و آرتروز استفاده می‌کنند.

 

نیش زنبور درمانی در غرب چین

 

۱۳- حجامت در فلسطین

ساکنان شهر «هبرون» در کرانه باختری بر این باورند که حجامت می‌تواند جایگزین بسیاری از داروهای شمیایی باشد.

 

حجامت در فلسطین

  

۱۴- گردو درمانی در چین

ساکنان شهر شنیان در شرق ایالت شاندونگ چین با قراردادن گردو روی چشم‌ها و قراردادن برگهای درختان موکسا، درگوش بیمار و آتش زدن آن، اقدام به درمان بیماری های سر و گردن می‌کنند.

 

گردو درمانی در چین

 

۱۵- زالو درمانی در روسیه

«زالو درمانی» از زمان مصر باستان به عنوان یک شیوه درمانی کاربرد داشته است. در حال حاضر در مسکو از این شیوه درمانی برای درمان بیماری های خونی بهره می‌برند. بررسی‌های اخیری که روی بزاق زالو‌ها انجام شده نشان می‌دهد، بزاق زالو‌ها با ورود به خون همانند یک صافی ناخالصی‌های خون را پاک می‌کند.

 

زالو درمانی در روسیه

 

۱۶- بادکش با شاخ کرگدن در چین

اهالی شهر «نانینگ» درچین با استفاده از شاخ کرگدن توخالی، اقدام به بادکش بدن جهت درمان دردهای عضلانی می‌کنند.

 

بادکش با شاخ کرگدن در چین

 

۱۷- شن درمانی در لیبی

اهالی شهر «سیوا» در لیبی معتقدند؛ شن‌های این منطقه از خاصیت درمانی روماتیسم، مفاصل و ناتوانی‌های جنسی برخوردار است.

 

شن درمانی در لیبی

 

۱۸- مار درمانی در اسپانیا

اهالی شهر تالمی اسپانیا با استفاده از شاه مار‌ها به ماساژ درمانی می‌پردازند. آن‌ها معتقدند، حرکات موجی شکل مار‌ها روی بدن انسان علاوه بر احساس آرامش فیزیکی، می‌تواند از انرژی مار‌ها نیز بهره ببرد.

 

مار درمانی در اسپانیا

 

۱۹- لاک پشت درمانی در کامبوج

مردم روستای «کاندال» درکامبوج، از لاک پشت برای درمان بیماری های پوستی و جوش‌های چرکی استفاده می‌کنند. به عقیده آن‌ها؛ تماس لاک پشت باپوست می‌تواند باعث درمان این بیماری‌ها شود.

 

لاک پشت درمانی در کامبوج

 

۲۰- رابر نتی در هند

«رابر نتی» یک حرکت یوگا است که در هند برای درمان سرماخوردگی، آسم و بیماری های گوش و حلق و بینی استفاده می‌شود.

 

رابر نتی در هند

اطلاعات تکميلي