ترازو فروشگاهی

ترازو فروشگاهی:

   ترازو فروشگاهی امروزه در تمامی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به نسبت نیاز فروشگاه نوع ترازو انتخاب می گردد، اما به طور کلی تعریف ترازو دیجیتال فروشگاهی به ترازو دیجیتالی اطلاق می گردد که با سه نمایشگر وزن، قیمت واحد و قیمت کل جهت محاسبه قیمت کالایی که توزین شده است به کار میرود. محاسبه اتوماتیک قیمت فروش توسط ترازو فروشگاهی از طرفی امکان خطا را بسیار کاهش داده و از سوی دیگر نیز سرعت کار را افزایش می دهد. 

امروزه تولید ترازو فروشگاهی در سطح بسیار گسترده در حال پیشرفت می باش ، در حال حاضر نوع جدید ترازو دیجیتال فروشگاهی، ترازو بارکد زن (لیبل زن) می باشد که با تولید بارکد واقعی بر روی لیبل عمل بسته بندی را نیز انجام داده و صندوق فروشگاهی توسط بارکد خوان اطلاعات را با خواندن بارکد تولید شده توسط ترازو انتقال می دهد، از این طریق تمام اطلاعات فروش توسط ترازو داخل صندوق ذخیره می گردد.

ترازوی فروشگاه در سطح بسیار ساده تر، در نمونه های ترازو چینی نیز تولید می گردد، این دستگاه ها حافظه ی بسیار محدودی داشته و امکان تولید بارکد یا ارسال فاکتور را ندارند، اما دارای سه نمایشگر بوده و جمع چندین قلم را انجام داده و قیمت را در انتها محاسبه می نمایند.

استفاده از ترازو فروشگاهی دیجیتال با امکان صدور فاکتور مرسوم می باشد و به ترازو پرینت دار معرفی گردیده، این دستگاه گزارش فروش را به مشتری و فروشنده ارسال نموده در انتها نیز این اطلاعات را ذخیره می نماید و توسط گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه فروشگاه را از علمکرد ترازو آگاه می سازد.

 جهت خرید انواع ترازو و باسکول با انرژی کالا تماس بگیرید.

اطلاعات تکميلي