بخاری کارگاهی نفتی-گازوئیلی انرژی مدل 430

بخاری کارگاهی نفتی-گازوئیلی انرژی مدل 430

در فصول سرد محیط‌ هایی مانند کارگاه‌ ها، تعمیرگاه‌ ها، رستوران‌ های واقع شده در جاده‌ ها، سوله‌ ها و سالن‌ های بزرگ ورزشی، ساختمان‌ های در حال ساخت و … که دارای مساحت بیشتری هستند و یا جریان هوای سرد به داخل آن‌ ها زیاد است، نیازمند نوعی وسیله‌ی گرمایشی متناسب با شرایط خود هستند. بخاری کارگاهی نفتی-گازوئیلی انرژی مدل 430 نمونه‌ای مناسب از وسایل گرمایشی برای چنین محیط‌ هایی است.

سوخت این نوع بخاری همان‌طور که از نام آن پیداست، نفت و گازوئیل است. برای استفاده از این دستگاه علاوه بر این نیاز به جریان برق 220 ولت نیز وجود دارد. این نوع بخاری توانایی گرم کردن موضعی فضای اطراف خود به صورت 360 درجه را داراست. اگر چه بخاری‌ های کارگاهی به طور کلی برای گرمایش موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این مدل برای گرم کردن محیط‌ های یا حجم 500 تا 1000 مترمکعب مناسب‌تر از بخاری گازی بدون دودکش است.

بخاری‌های نفتی به طور کلی بایستی مجهز به کاربراتور یا سیستم تنظیم سوخت باشند. این مدل بخاری نفتی- گازوئیلی انرژی به سبب مجهز بودن به کاربراتور نه تنها امنیت افراد حاضر در محیط را تأمین می‌کند، بلکه باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی دستگاه می‌شود.

  1. نوع سوخت: نفت سفید/ گازوئیل

  2. فضای قابل گرمایش: 1000-500 مترمکعب

  3. قطر دودکش: 15 سانتیمتر

  4. گرمایش موضعی 360 درجه

  5. مجهز به شیر برقی، کاربراتور 100cc و دریچه دید

  6. دارای شیر برقی

  7. دریچه دید

  8. مصرف سوخت کمتر با تنظیم کاربراتور 100cc

  9. گرمایش موضعی دور تا دور محصول 360 درجه

  10. با قابلیت نصب در داخل محیط

  11. مناسب برای فضاهای با تهویه کافی

  12. مناسب برای کارخانه صنعتی، تعمیرگاه، خشک کن ساختمان های در حال ساخت

 

اطلاعات تکميلي