کولر آبی سلولزی 2800 انرژی ( EC 2/8 )

دانلود فایل :

کولر آبی سلولزی 2800 انرژی ( EC 2/8 )

  • ابعاد:50*50*55 سانتی متر
  • وزن خالص:21.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه:گالوانیزه
  • ولتاژ ورودی برق:220
  • بیشینه قدرت باد دهی:1400 متر مکعب در ساعت
  • قدرت موتور:1/8 اسب بخار
  • سایر مشخصات:مجهز به سیستم محافظ جان و کلید دو قطبی

پدهای سلولزی مجموعه‌ای از ورقه‌های نازک، موج‌دار و منظم هستند که همانطور که از نام این ورقه‌ها مشخص است از جنس سلولز است. یکی از خاصیت‌های بسیار خوب سلولز رطوبت پذیری بسیار بالای آن است از این رو ورقه‌های سلولزی پیوندخورده بر روی کولر آبی، آب را به میزان بالایی جذب خود کرده و هوای خنک‌تری را تولید می‌کنند. در واقع این پدها با جذب آب کاملا مرطوب شده و با عبور هوای گرم و خشک از خود انرژی گرمایی را با رطوبت خود مبادله کرده و با فرایند تبخیر سازی، هوایی بسیار خنک تولید می‌کنند. جنس اغلب پدهای سلولزی گالوانیزه و یا آلومینیوم است که کاملا در برابر آب مقاوم است و دچار اکسیداسیون نیز نمی‌شود در نتیجه ماندگاری بالاتری دارد. در واقع یکی از مزیت‌های پدهای سلولزی نسبت به پوشال این است که نیاز به تعویض سالیانه ندارد بلکه هر ۵ سال کافی است که پدها را تعویض کنید.

از مزایای استفاده از پد سلولزی به جای پوشال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازدهی بیشتر
کاهش مصرف برق
کاهش رسوب گیری
افزایش درصد جذب آب
عدم تشکیل قارچ بر روی بدنه

استفاده از پد سلولزی در کولر آبی سلولزی به جهت وجود ساختار هندسی منظم، باعث می شود که توزیع آب بصورت یکنواخت بر روی آن صورت گرفته و در نتیجه، خنک سازی بهتر و بیشتری صورت خواهد گرفت. از دیگر مزایای پد سلولزی به نسبت پوشال، می توان به جذب بالای آب که حدوداً معادل 100 لیتر در هر متر مربع پد می باشد اشاره نمود که باعث می شود سطح تماس هوا با آب بیشتر گردد. همچنین بدلیل وجود ضخامت و عدم وجود منافذ بزرگ، از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل کولر جلوگیری نموده و در نتیجه، هوای سالم تری را خواهیم داشت. از آنجاییکه استفاده از پد سلولزی، حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده را در جریان هوا به حداقل می رساند، از اینرو انتقال باکتری های مضر تنفسی کاهش یافته و در نتیجه هوای مطبوع سالم تری را تامین می کند.

ویژگی های کولر آبی سلولزی 2800 انرژی ( EC 2/8 ):

1-خنکی بیشتر در فضا:

به دلیل استفاده از پوشال های مخصوص با استفاده از پدهای سلولزی تمامی فضای داخلی کولر به طور یکسان دارای رطوبت می شود و هوادهی کاملاً یکسانی را انجام می دهد.

2-کاهش حالت شرجی بودن:

فضای استفاده از کولر به دلیل استفاده از پدهای سلولزی هوای بسیار سبک تری نسبت به کولر های پوشالی انتقال می دهد.

۳- سرمایش یکسان در تمامی فضا

هوادهی و سرمای کاملا همگن در تمام فضا

۴- مصرف برق کمتر

پر واضح است که کولر آبی سلولوزی 2800 انرژی به دلیل همگام بودن با تکنولوژی روز از مصرف بسیار پایین تری برخوردار است. خنکی کولر آبی سلولزی تقریباً با کولر گازی یکسان است با این فرق  که کولر آبی سلولزی  یک پنجم برق مصرفی کولر گازی را مصرف میکند که از این حیث بسیار مقرون به صرفه می باشد.

5-دارای سیستم محافظ جان و کلید دوقطبی

کولرهای آبی سلولزی  انرژی دارای سیستم جلوگیری از برق گرفتگی انسان یا همان محافظ جان می باشد این نوع سیستم به این گونه عمل می کند اگر میزان نشتی برق در سیستم سیم کشی بیش از ۲۵ میلی آمپر خطر برای انسان باشد عملکرد کولر به صورت اتوماتیک قطع می کردد.

 

اطلاعات تکميلي