ساخت نخستین نمایشگاه مجازی خودرو در جهان

   شرکت بزرگ مایکروسافت با کمک پروژه هولو لنز خود توانسته نخستین نمایشگاه مجازی خودرو در جهان را راه اندازی کند. با مجهز کردن نمایشگاه خودرو سازی بزرگ ولوو به هدست های هولو لنز توسط شرکت مایکروسافت برای اوایل سال میلادی آینده می توانند یکسری از ویژگی های خودروها را که در نمایش فیزیکی قابل نمایش نیستند به نمایش عموم بازدید کنندگان در آورند.

 

6.-Volvo-1-696x464.jpg 

   در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند مطابق با سلیقه خود  رنگ و سپر اتومبیل را تغییر دهند و با قدم زدن در اطراف  هولوگرام تمامی زوایای این خودرو را مشاهده کنند همچنین ویژگی های امنیتی خودروها و یا تنظیمات قابل شخصی سازی توسط کاربر را می توان با استفاده از این هولوگرام ها مشاهده کرد.

 3_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg
 

   به تازگی این دو شرکت اقدام به نمایش این سیستم جدید بر روی خودروی لوکس سودان S90 ولوو کرده اند و نیز توانسته اند با استفاده از این فناوری جزئیات و اجزا خودروهای جدید و منتشر نشده ولوو را نیز به نمایش بگذارند.

 

333.jpg

 

   بر اساس گزارش های رسیده در آینده نه چندان دور این دو کمپانی قصد دارند قابلیت نشستن در داخل اتومبیل واقعی و رانندگی با استفاده از عینک واقعیت مجازی را نیز به فناوری یاد شده اضافه نمایند.

 

microsoft_hololens_2016_release_date_price_and_specs_0.jpg

 

   در حقیقت همکاری دو جانبه بین این دو شرکت بزرگ راهی مناسب برای پیشرفت و معرفی هولولنز های شرکت مایکروسافت و همچنین رشد و ترقی در تکنولوژی خودروسازی ولوو خواهد بود.

 

12_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg

 

 

اطلاعات تکميلي

  • حوزه کاربرد: نمایشگاه مجازی اتومبیل- علم و فناوری