گوگل در حال کار بر روی شارژ بی‌سیم خودروی هوشمند خود است

   خودروهای هوشمند و بدون راننده روز به روز کامل‌تر می‌شوند و به زودی و در آینده‌ای نچندان دور شاهد استفاده گسترده از آن‌ها خواهیم بود؛ یکی از دستگاه‌های فوق العاده‌ای که فناوری نوین آن را به ما هدیه خواهد داد. یکی از مشکلات بزرگ این نوع خودروها، مشکل شارژ کردن آن‌ها می‌باشد و به همین علت شرکت گوگل در کار بر روی قابلیت شارژ بی‌سیم برای خودرو هوشمند خود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

   گوگل برای حل این مشکل چاره اندیشی کرده است و قصد دارد که شارژرهایی را تولید کند و توسعه دهد که به‌ راحتی در کف خیابان جاسازی شوند و خودرو را شارژ نمایند. البته باید یادآور شویم که در حال حاضر این شرکت در حال امتحان کردن این فناوری با همکاری شرکای خود می‌باشد تا محصول نهایی با کیفیتی را ارائه دهد.

   به لطف این فناوری جدید، شما قادر خواهید بود که خودرو هوشمند خود را تنها در چند دقیقه شارژ کامل کنید. البته این تنها کاری نیست که گوگل قصد انجام آن را دارد؛ این شرکت می‌خواهد شارژرهای بی‌سیمی را توسعه دهد که بتوانند خودروهای هوشمند را حتی زمانی که در حال حرکت هستند هم شارژ کند. اگر این اتفاق رخ دهد، خودرو هوشمند شما تنها با رد شدن از این شارژرهای بی‌سیم که در کف خیابان تعبیه شده‌اند، شارژ خواهد شد و این یک پیشرفت بسیار بزرگ و موثر در این صنعت خواهد بود.

   اگر گوگل در این راه موفق باشد، بخشی از مشکلات عمده‌ی خودروهای هوشمند حل خواهد شد و سازندگان می‌توانند باتری‌های کوچک‌تری را درون خودروهای الکتریکی استفاده کنند. علاوه بر این، دیگر لازم نخواهد بود که شما چند باتری همراه خود داشته باشید و خواهید توانست که با آسودگی خاطر مسافت‌های زیاد را طی کنید، بدون آنکه باتری خودروی هوشمند شما به پایان برسد. نظر شما در این خصوص چیست؟ گوگل موفق به انجام این کار می‌شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

اطلاعات تکميلي

  • حوزه کاربرد: شارژر بی سیم خودروی هوشمند