وبینار تربیت متخصص انرژی3 با عنوان تشریح الزامات نظام مدیریت انرژی براساس(استانداردISO50001)

جهت دسترسی به متن کامل مقاله/گزارش عضو شوید.
چکیده

امروزه استانداردISO 50001 توسط اکثر سازمان ها در سراسر جهان به منظور مدیریت و کاهش مصرف و هزینه های انرژی مورد استفاده قرار می گیرد، ISO 50001چارچوب کامل و جامعی برای پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی (EnMS) در سازمان ارائه می نماید. این استاندارد فرصت های مناسبی برای سازمان ها از توزیع کننده‌های بزرگ تا تولیدکنندگان و کسب ‌وکارهای کوچک، جهت انعطاف پذیری بیشتر درخصوص هزینه های سازمان و مصارف انرژی فراهم می کند. اینکه سازمانی به اخذ گواهی‌ نامه استاندارد ISO 50001 علاقمند باشد و یا مقررات و معیارهای مصرف انرژی را رعایت کند، یا توسعه پایدار و بهبود مستمر را مدنظر داشته باشد، در هر صورت این استاندارد یک رویکرد نظام‌مند و سیستماتیک برای دستیابی به همه موارد را برای سازمان فراهم می‌کند.

 

ddd_copy.jpg

 

وبینار آموزشی "تشریح الزامات سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ISO 50001" از سلسله دوره‏های آموزشی "تربیت متخصص 3" با هدف آشنایی متولیان و متخصصین حوزه انرژی با این استاندارد بین‏المللی توسط گروه آموزش شرکت سامان انرژی اصفهان در تاریخ 08/06/1400 برگزار شد.

در بخش اول آقای مهندس رفیع به تشریح الزامات استاندارد پرداخته است.

وبینار تربیت متخصص انرژی3

 

بخش دوم آقای مهندس طبیبی مراحل اجرایی استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ISO 50001:2018 را به صورت کاربردی تشریح نمودند.

 

وبینار تربیت متخصص انرژی3

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تکميلي