نانو عایق ها

 

با استفاده از نانو ساختارها خواص حرارتی مواد قابل کنترل است و با ساخت نانو ورقه هایی از مواد غیر مشابه رسانش گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. چرا که گرما نمی تواند در فصل مشترک مواد به خوبی منتقل شود.

 

Untitled0_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg

Nansulate    نام عایقی بر پایه فن آوری نانو تکنولوژی است دارای پوششی از hydro-nm-oxide که nm از محصولات تکنولوژی نانو می باشد. این ماده در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی داشته و بهترین ماده عایق روی زمین شناخته شده است. تنها مشکل این عایق قیمت آن در بازار رقابت با انواع دیگر عایق ها است. این عایق را می توان به راحتی با برس، غلطک و اسپری بر روی دیوار پاشید. این ماده شامل عایقی است که 39 برابر بیش از پشم شیشه و 8 برابر بیشتر از پلی یورتان خاصیت عایق کنندگی دارد.

   این محصول قابلیت مخلوط شدن با رنگ های دلخواه شما رو دارد. این محصول خواص و ارزش خود را در برابر رطوبت از دست نمی دهد.انواع محصولات nansulate برای کاربردهای صنعتی عایقکاری حرارتی یا مقابله با زنگ زدگی در لوله ها، مخازن، دریچه های هوا، دیگ های بخار یا پالایشگاه ها، کشتی ها، کامیون ها، کانتینرها، مصارف صنعتی، تجاری و مسکونی به کار می رود. نوع باز تابی این عایق برای لایه های بیرونی بام و دیوار در ساختمان ها با آب و هوای گرم طراحی گردیده و موجب کاهش زیاد می گردد، چرا که ترکیبات نانوی موجود در این عایق دارای پوشش بازتابی (انعکاسی) قوی می باشد. از این عایق در مناطق سرد نباید استفاده کرد چرا که در زمستان دمارا کاهش می دهد و از ورود خورشید به داخل جلوگیری می کند. این عایق نباید پوشش رنگ دیگری داشته باشد چرا که خاصیت بازتابی اش را از دست می دهد.

 

1_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg

 

اطلاعات تکميلي

  • حوزه کاربرد: استفاده از نانو عایق