فن بدون پره

پنکه Dyson با پنکه های معمولی و موجود بسیار متفاوت است. این پنکه از تکنولوژی افزایش سرعت هوا استفاده می کند و هوا را 15 بار تقویت می کند. عدم وجود تیغه یا طوری مشبک آن را بسیار امن کرده و باعث سهولت استفاده و تمیز کردن آن می شود و جریان متناوب و خوشایند از هوای تازه را ایجاد می کند.

airflow-diagrams.gif

هوای محیط از طریق دیافراگم حلقوی وارد و به صورت یک پرده نازک هوا با زاویه ی 16 درجه با شتاب و بدون وقفه به بیرون پرتاب می شود و یک جریان هوای صاف تولید می کند.

عدم استفاده از تیغه این پنکه را به وسیله ای امن برای کودکان تبدیل می کند و تمیز کردن آن بسیار آسان تر از پنکه های معمولی است.

پنکه های متعارف تنها 3 یا 4 و تنظیم دارند که یکی از آنها 'خاموش' است! همچنین زاویه ی پنکه های متعارف به خاطر اینکه قسمت بالایی آن سنگین است، به سختی تنظیم می شود و شما مجبور به استفاده از هر دو دست هستید. در حالیکه مرکز ثقل  Dysonدر محور آن قرار داده و با یک تماس کوچک می توان آن را تنظیم کرد.

پنکه هوا Dyson حتی سوئیچ دیمری ویژه ای برای تنظیم و کنترل قدرت جریان هوا دارد.

پره پنکه های متعارف باعث ریز ریز کردن هوا و ایجاد صدایی ناخوشایند می شوند، اما پنکه  Dysonجریان بی وقفه ای از هوا را بدون ایجاد صدا می سازد.

اطلاعات تکميلي

  • منبع: www.dyson.com
  • حوزه کاربرد: ابزار خنک سازی