انواع ترازو و باسکول - بخش دوم

   ترازوی پرینتردار بهترین انتخاب در مصارف فروشگاهی می باشد، این ترازو با امکان چاپ فاکتور فروش جهت مشتری و حفظ گزارش در حافظه ی دستگاه، عملیات فروش را تکمیل می نماید. امروزه با پیشرفت سرویس دهی و در ارجعیت قرار گرفتن رضایت مشتریان، فروشگاه ها به استفاده از ترازوی پرینتر دار روی آورده اند.

 

ترازوی بدون پرینتر:

امکان تولید و چاپ فاکتور فروش در ترازوی دیجیتال امروزه یکی از ویژگی های مهم در فروشگاه ها می باشد، در صورتی که شرایط کار و یا فروشگاه نیاز به صدور فاکتور ندارد از ترازوی ساده که قابلیت چاپ فاکتور را ندارد استفاده می گردد.

ترازوی بدون پرینتر مانند ترازوی پرینتر دار در مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد، این ترازو نیز کاملا دیجیتال بوده و از برق و باتری تغذیه می نماید، در این گروه ها ترازو ها، نیز قابلیت اتصال به چاپگر جانبی نیز وجود دارد. چاپگر جانبی توسط کابل به ترازو اتصال می یابد و اموری که توسط ترازو انجام می گردد، از طریق چاپگر به مشتری و فروشنده گزارش می گردد.

 

ترازوی بارکد زن:

ترازوی بارکد زن / ترازوی لیبل پرینتر جدید ترین ترازو در صنعت ترازو دیجیتال است، این دستگاه علاوه بر صدور فاکتور فروش امکان پرینت لیبل و تولید بارکد واقعی را نیز دارد، در کارخانه های صنعتی در قسمت بسته بندی نیاز به ترازو دیجیتالی وجود دارد که علاوه بر توزین مواد امکان تولید بارکد وجود داشته و اطلاعات توزین با نام کالا بر روی محصول ثبت گردد.

ترازو بارکد پرینتر و لیبل زن این امکان را فراهم نموده تا با توزین کالا اطلاعات اعم از نام کالا، وزن، قیمت کالا به همراه بارکد به صورت لیبل تولید گردد و بر روی کالای توزین شده ثبت گردد .

 

ترازوی بدون علمک:

ترازوی بدون علمک از نوع ترازو ساده بوده و در ابعاد کوچک تولید می گردد، این ترازو دیجیتال به دلیل اشغال کمترین فضا مورد پسند است، ترازوی بدون علمک دارای ستون نمایشگر نمی باشد و نمایشگر ترازو بر روی بدنه به صورت دو سو در دو سمت قرار می گیرد، ترازوی دیجیتال بدون علمک بیشتر در عطاری ها و رستوان ها مورد استفاده قرار می گیرد که از این جهت به ترازوی رستورانی نیز معروف می باشد.

ترازوی رومیزی در کارگاه های قنادی و صنعتی نیز به دلیل نداشتن ستون نمایشگر و کاربری آسان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ترازوی بارکد پرینتر:

ترازوی بارکد پرینتر بعد از توزین دقیق کالا، اطلاعات توزین را به صورت بارکد واقعی فاکتور می نماید و توسط بارکد خوان اطلاعات به صندوق فروشگاهی انتقال می یابد. ترازو بارکد پرینتر، ترازو دیجیتالی است که بر روی فاکتور فروش، تولید بارکد واقعی را نیز داشته است.

 

ترازوی پرینتر دار:

ترازوی پرینتردار بهترین انتخاب در مصارف فروشگاهی می باشد، این ترازو با امکان چاپ فاکتور فروش جهت مشتری و حفظ گزارش در حافظه ی دستگاه، عملیات فروش را تکمیل می نماید. امروزه با پیشرفت سرویس دهی و در ارجعیت قرار گرفتن رضایت مشتریان فروشگاه ها به استفاده از ترازوی پرینتر دار رو آورده و با تولید فاکتور فروش توسط ترازو گزارش خرید مشتری به صورت مکتوب تحویل می گردد.

در این گروه ترازوی دیجیتال پس از تولید فاکتور اطلاعات فروش به صورت روزانه، هفتگی و سالانه قابل دسترسی می باشد، و در گروهی از ترازو ها نیز علاوه بر ذخیره اطلاعات اجناس وزنی، اطلاعات اجناس غیر وزنی نیز ذخیره می گردد.

 

برای مشاوره و خرید انواع ترازوها و باسکولها به وب سایت انرژی کالا مراجعه بفرمایید.

اطلاعات تکميلي