کولر آبی سلولزی اقتصادی ۵۵۰۰ انرژی مدل EC 5/5e

دانلود فایل :

EC0550e هوادهی از بغل قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد دارا می باشد. کولرآبی سلولزی انرژی مدل EC0550e اولین کولر سلولزی کشور و دارای گواهی استاندارد اروپا ( CE) است.

کولر سلولزی انرژی مدل اقتصادی ۵۵۰۰ با پدهای سلولزی برند کولانسل است که نسبت به کولرهای آبی معمولی قابلیت جذب آب بیشتر و توانایی خنک کردن بیشتر را دارد. در کولر سلولزی انرژی، پوشال سلولزی انرژی جایگزین پوشال‌های معمولی شده است. به دلیل افزایش سطح تماس پوشال‌های سلولزی قابلیت جذب مقدار آب بیشتری را دارد. همچنین پدهای سلولزی کولرهای آبی انرژی دارای ضخامت و یکنواختی بیشتر نسبت به پوشال‌های معمولی است که در طول فصل میزان راندمان کولر ۸۳ درصد ثابت باقی می‌ماند. همان‌طور که بیان گردید، برخلاف کولر پوشالی توزیع آب بر روی سطح پد سلولزی یکنواخت است و ناحیه‌های خشک ایجاد نمی‌شود. برخلاف پوشال، ضخامت پد سلولزی در کل سطح آن یکنواخت است که در میزان خنکی تأثیر بسیاری دارد. همچنین به دلیل عدم انتقال ذرات ریز آب به داخل ساختمان، حالت شرجی نامطبوع از بین می‌رود. راندمان ۸۳ درصد کولر سلولزی انرژی بیشتر از راندمان کولرهای آبی معمولی است. درصورتی‌که در کولرهای آبی معمولی پس از کارکرد کولر در دو تا سه هفته ابتدایی، بازدهی و راندمان کولر از ۷۰ درصد به ۵۰ درصد افت می‌کند. کولر سلولزی انرژی مدل EC ۰۵۵۰e مدل اقتصادی در مقایسه با کولرهای آبی مشابه دارای رده مصرف انرژی بهتری بوده است. برچسب انرژی کولر سلولزی انرژی F است، درصورتی‌که کولرهای آبی مشابه دارای رده‌های انرژی پایین‌تری هستند. همچنین به دلیل وجود پد سلولزی، سیستم آب‌رسانی جدید، دور کند کولر هوشمند انرژی با دور تند کولرهای آبی معمولی برابری می‌کند. همین امر موجب کاهش مصرف برق به میزان قابل‌توجهی می شود، مصرف انرژی الکتریکی در کولر سلولزی هوشمند انرژی در شرایط یکسان حدود ۲۰ درصد کولرگازی استاندارد است.
عمر مفید پوشال‌های سلولزی کولر انرژی در شرایط معمولی برای اکثر شهرهای کشورهای ایران مانند تهران کرج تبریز سمنان مشهد که دارای سختی آب مناسب هستند بین ۵ تا ۷ سال است و برای شهرهایی با سختی آب بیشتر همانند اصفهان و قم بین ۴ تا ۶ سال است. پوشال سلولزی انرژی تولیدی برند کولان سل است که دارای پوشش‌های صنعتی با فناوری نانو است و از ورود قارچ و باکتری به داخل محیط جلوگیری می‌نماید. همچنین امکان ورود قطرات آب به داخل محیط از طریق دریچه کولر در کولرهای هوشمند انرژی به صفر رسیده است. یک فیلتر هوا به‌صورت کشویی برای همه درهای کولر بر روی پد سلولزی قرار می‌گیرد که از ورود حشرات به داخل کولر جلوگیری می‌نماید. سقف کولر سلولزی انرژی دارای شیب ملایمی است که این امر از پوسیدگی و زنگ زدن سقف کولر انرژی جلوگیری می‌کند. بدنه کولر انرژی دارای بالانس استاتیکی و دینامیکی بالا است. همه قسمت‌های کولر دارای واشر مناسب و لرزه‌گیر می‌باشند که موجب کاهش صدای کولر می‌شود.
کولر سلولزی انرژی EC0550e برای فضاهایی تا مساحت حدود ۱۵۰ متر مناسب است. 

 

اطلاعات تکميلي